Ukierunkowanie branży hotelarskiej
Branża hotelarska jest jedną z niewielu, która jest nastawiona w tak dużym stopniu na spełnienie życzeń swoich klientów. Przygotowanie pokoi hotelowych, zapewnienie zróżnicowanego menu, oraz wszelkich innych atrakcji dla gości hotelowych, bardzo często decyduje o tym, czy dany hotel odniósł sukces, czy też raczej pozostaje niezauważony przez turystów. W efekcie właściciele hoteli dokładają wszelkich starań, aby ich gości zawsze wychodzili nie tylko zadowoleni ze swojego pobytu w ich hotelu, ale również, aby opuszczali go z poczuciem, że jeszcze nie raz do niego wrócą. Z tego też względu, niektóre z hoteli decydują się na różnego rodzaju zniżki oraz bonifikaty dla stałych gości. Dzięki temu nie tylko w jeszcze większym stopniu zachęcają ich do skorzystania z ich oferty, ale udowadniają, jak ważny jest dla nich klient oraz jego satysfakcja. Natomiast osoby, które bardzo często korzystają z gościnności hoteli, porównują ze sobą poszczególne oferty. Dzięki temu chcą się przekonać nie tylko o tym, czy znajdą lepszą ofertę dla siebie, ale również mogą sprawdzić, w którym hotelu najlepiej dba się o klienta. To wszystko powoduje, że branża hotelarska jest nastawiona przede wszystkim na klienta, na jego zadowolenie oraz satysfakcje, którą osiąga się nie tylko poprzez miłą obsługę, ale i bardzo uważne słuchanie swoich gości.